Abstract:
Роботу виконано згідно плану науково-дослідної роботи на 2019-2024 роки проблемної лабораторії «Гендерні профілактично-оздоровчі технології фізичного виховання та реабілітації» Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка за темою «Програмування профілактично-оздоровчих і розвивальних технологій фізичної активності дітей та молоді». Роль авторки у проведенні дослідження, як співвиконавиці теми лабораторії, полягала в отриманні інформації на теоретичному рівні з визначених питань, на емпіричному рівні – з отримання даних вимірювання необхідних характеристик дітей, а також інформації щодо умов забезпечення за допомогою фізичного виховання високої розумової працездатності 6-річних дітей, які у цьому віці розпочали навчання у закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження – визначити організаційно-педагогічні умови підвищення розумової 6-річних першокласників за допомогою фізичного виховання. Об’єкт дослідження – розумова працездатність дітей. Предмет дослідження – особливості та тенденції у вияві розумової працездатності 6-річних дітей за допомогою фізичного виховання у перший рік навчання в закладі загальної середньої освіти.