Abstract:
У сучасному світі інформація про здоров'я людини диференціюється, як правило, на основі емпірико-аналітичних даних про хворобу. Медицина повністю зорієнтована на патології, у результаті чого відомостей саме про здоров'я, його структуру, створення здоров’яформуючого середовища та здоров'язберігаючі технології виявляється явно недостатньо. Разом з тим очевидним є той факт, що зусиллями одних лише медичних працівників, орієнтованих на лікування, не вдасться впоратися з постійно зростаючою кількістю патологічних захворювань, які обрушилися на нинішнє покоління, а тому необхідне залучення інших, принципово нових інноваційних підходів. Попри плідну роботу науковців у означеній царині, тенденція до збільшення чисельності дітей різного шкільного віку з порушеннями функціонального стану ОРА слугує підставою для констатації невирішеності вищезазначеної проблеми. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження – особливості використання технологій корекції постави школярів на уроках фізичної культури. Мета дослідження – виявити та проаналізувати особливості використання технологій корекції постави школярів на уроках фізичної культури.