dc.contributor.author |
Гандей, Ярослав Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-12T17:55:22Z |
|
dc.date.available |
2024-10-12T17:55:22Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гандей Я. В. Технології корекції постави учнівської молоді на уроках фізичної культури: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Ярослав Володимирович Гандей. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8369 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі інформація про здоров'я людини диференціюється, як правило, на основі емпірико-аналітичних даних про хворобу. Медицина повністю зорієнтована на патології, у результаті чого відомостей саме про здоров'я, його структуру, створення здоров’яформуючого середовища та здоров'язберігаючі технології виявляється явно недостатньо. Разом з тим очевидним є той факт, що зусиллями одних лише медичних працівників, орієнтованих на лікування, не вдасться впоратися з постійно зростаючою кількістю патологічних захворювань, які обрушилися на нинішнє покоління, а тому необхідне залучення інших, принципово нових інноваційних підходів. Попри плідну роботу науковців у означеній царині, тенденція до збільшення чисельності дітей різного шкільного віку з порушеннями функціонального стану ОРА слугує підставою для констатації невирішеності вищезазначеної проблеми. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження – особливості використання технологій корекції постави школярів на уроках фізичної культури. Мета дослідження – виявити та проаналізувати особливості використання технологій корекції постави школярів на уроках фізичної культури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Фізична культура) |
uk_UA |
dc.title |
Технології корекції постави учнівської молоді на уроках фізичної культури |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |