dc.contributor.author |
Кузьмін, Вікторія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-05T09:23:20Z |
|
dc.date.available |
2024-11-05T09:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кузьмін В. І. Індивідуально-психологічні прояви трудоголізму у педагогів: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Вікторія Ігорівна Кузьмін. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 61 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8449 |
|
dc.description.abstract |
У наш час трудоголізм набуває все більшої актуальності і стає серйозною проблемою. Однією із важливих особливостей трудоголізму є компульсивне прагнення до постійного успіху і схвалення з боку оточуючих. Адикт відчуває страх потерпіти невдачу, «втратити обличчя», бути звинуваченим в некомпетентності, лінощах, виявитися гірше інших в очах керівництва. З цим пов’язано домінування в психологічному стані почуття тривоги, яке не покидає трудоголіка ні під час роботи, ні в хвилини нетривалого відпочинку, який не буває повноцінним через постійної фіксації думок на роботі. Трудоголік стає настільки фіксованим на роботі, що постійно відчужується від сім’ї, друзів, все більше замикаючись у системі власних переживань. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення індивідуально-психологічних особливості трудоголізму педагогів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Індивідуально-психологічні прояви трудоголізму у педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
61 |
uk_UA |