Аннотации:
У наш час трудоголізм набуває все більшої актуальності і стає серйозною проблемою. Однією із важливих особливостей трудоголізму є компульсивне прагнення до постійного успіху і схвалення з боку оточуючих. Адикт відчуває страх потерпіти невдачу, «втратити обличчя», бути звинуваченим в некомпетентності, лінощах, виявитися гірше інших в очах керівництва. З цим пов’язано домінування в психологічному стані почуття тривоги, яке не покидає трудоголіка ні під час роботи, ні в хвилини нетривалого відпочинку, який не буває повноцінним через постійної фіксації думок на роботі. Трудоголік стає настільки фіксованим на роботі, що постійно відчужується від сім’ї, друзів, все більше замикаючись у системі власних переживань. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення індивідуально-психологічних особливості трудоголізму педагогів.