Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кузьмін, Вікторія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T09:23:20Z | |
dc.date.available | 2024-11-05T09:23:20Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кузьмін В. І. Індивідуально-психологічні прояви трудоголізму у педагогів: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Вікторія Ігорівна Кузьмін. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 61 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8449 | |
dc.description.abstract | У наш час трудоголізм набуває все більшої актуальності і стає серйозною проблемою. Однією із важливих особливостей трудоголізму є компульсивне прагнення до постійного успіху і схвалення з боку оточуючих. Адикт відчуває страх потерпіти невдачу, «втратити обличчя», бути звинуваченим в некомпетентності, лінощах, виявитися гірше інших в очах керівництва. З цим пов’язано домінування в психологічному стані почуття тривоги, яке не покидає трудоголіка ні під час роботи, ні в хвилини нетривалого відпочинку, який не буває повноцінним через постійної фіксації думок на роботі. Трудоголік стає настільки фіксованим на роботі, що постійно відчужується від сім’ї, друзів, все більше замикаючись у системі власних переживань. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення індивідуально-психологічних особливості трудоголізму педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Індивідуально-психологічні прояви трудоголізму у педагогів | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 61 | uk_UA |