ElarK-PNU

Індивідуально-психологічні прояви трудоголізму у педагогів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьмін, Вікторія Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-11-05T09:23:20Z
dc.date.available 2024-11-05T09:23:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кузьмін В. І. Індивідуально-психологічні прояви трудоголізму у педагогів: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Вікторія Ігорівна Кузьмін. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 61 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8449
dc.description.abstract У наш час трудоголізм набуває все більшої актуальності і стає серйозною проблемою. Однією із важливих особливостей трудоголізму є компульсивне прагнення до постійного успіху і схвалення з боку оточуючих. Адикт відчуває страх потерпіти невдачу, «втратити обличчя», бути звинуваченим в некомпетентності, лінощах, виявитися гірше інших в очах керівництва. З цим пов’язано домінування в психологічному стані почуття тривоги, яке не покидає трудоголіка ні під час роботи, ні в хвилини нетривалого відпочинку, який не буває повноцінним через постійної фіксації думок на роботі. Трудоголік стає настільки фіксованим на роботі, що постійно відчужується від сім’ї, друзів, все більше замикаючись у системі власних переживань. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення індивідуально-психологічних особливості трудоголізму педагогів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Індивідуально-психологічні прояви трудоголізму у педагогів uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 61 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу