dc.contributor.author |
Савченко, Анастасія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-06T07:42:57Z |
|
dc.date.available |
2024-11-06T07:42:57Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Савченко А. В. Особливості вивчення психологічних бар’єрів в розвитку здібностей підлітків: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Анастасія Володимирівна Савченко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8457 |
|
dc.description.abstract |
Проблема психологічних бар’єрів у розвитку творчих здібностей особистості є однією з найбільш актуальних в сучасній психології. Особливо це стосується дітей молодшого підліткового віку, оскільки саме цей віковий період відрізняється високою сенситивністю як до розвитку творчих здібностей, так і до виникнення психологічних бар’єрів. Соціальна ситуація розвитку в цей період багато в чому стає стресовою, що тягне за собою появу психологічних бар’єрів, які, в свою чергу, ускладнюють формування особистості молодшого підлітка і, зокрема, його творчих здібностей. Мета дослідження – вивчення психологічних бар’єрів в розвитку творчих здібностей молодших підлітків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості вивчення психологічних бар’єрів в розвитку здібностей підлітків |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
92 |
uk_UA |