ElarK-PNU

Особливості вивчення психологічних бар’єрів в розвитку здібностей підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-11-06T07:42:57Z
dc.date.available 2024-11-06T07:42:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Савченко А. В. Особливості вивчення психологічних бар’єрів в розвитку здібностей підлітків: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Анастасія Володимирівна Савченко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8457
dc.description.abstract Проблема психологічних бар’єрів у розвитку творчих здібностей особистості є однією з найбільш актуальних в сучасній психології. Особливо це стосується дітей молодшого підліткового віку, оскільки саме цей віковий період відрізняється високою сенситивністю як до розвитку творчих здібностей, так і до виникнення психологічних бар’єрів. Соціальна ситуація розвитку в цей період багато в чому стає стресовою, що тягне за собою появу психологічних бар’єрів, які, в свою чергу, ускладнюють формування особистості молодшого підлітка і, зокрема, його творчих здібностей. Мета дослідження – вивчення психологічних бар’єрів в розвитку творчих здібностей молодших підлітків. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Особливості вивчення психологічних бар’єрів в розвитку здібностей підлітків uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу