Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савченко, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-06T07:42:57Z | |
dc.date.available | 2024-11-06T07:42:57Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Савченко А. В. Особливості вивчення психологічних бар’єрів в розвитку здібностей підлітків: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Анастасія Володимирівна Савченко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8457 | |
dc.description.abstract | Проблема психологічних бар’єрів у розвитку творчих здібностей особистості є однією з найбільш актуальних в сучасній психології. Особливо це стосується дітей молодшого підліткового віку, оскільки саме цей віковий період відрізняється високою сенситивністю як до розвитку творчих здібностей, так і до виникнення психологічних бар’єрів. Соціальна ситуація розвитку в цей період багато в чому стає стресовою, що тягне за собою появу психологічних бар’єрів, які, в свою чергу, ускладнюють формування особистості молодшого підлітка і, зокрема, його творчих здібностей. Мета дослідження – вивчення психологічних бар’єрів в розвитку творчих здібностей молодших підлітків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Особливості вивчення психологічних бар’єрів в розвитку здібностей підлітків | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |