ElarK-PNU

Психологічні особливості формування професійної самоідентичності майбутніх психологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чебан, Софія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-11-06T09:51:34Z
dc.date.available 2024-11-06T09:51:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чебан С. О. Психологічні особливості формування професійної самоідентичності майбутніх психологів: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Софія Олександрівна Чебан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8463
dc.description.abstract Формування професійної самоідентичності часто здійснюється стихійно, має не завжди передбачувані наслідки та може призводити до непередбачених негативних результатів, аж до неадекватної самоідентичності майбутнього фахівця в професійному навчанні. Проблеми формування професійної самоідентичності в повній мірі актуальні при підготовці майбутніх психологів. Мета роботи полягає у визначенні психологічних особливостей процесу формування професійної самоідентичності майбутніх психологів, дослідженні компонентів професійної самоідентичності та їх зв’язку із становленням професійної самоідентичності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні особливості формування професійної самоідентичності майбутніх психологів uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 68 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу