dc.contributor.author |
Ковальова, Марія |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-12T09:12:53Z |
|
dc.date.available |
2024-11-12T09:12:53Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ковальова М. Стратегічний менеджмент в туристичній індустрії: теорія, реалії та перспективи: магістерська роб.: 242 Туризм / Марія Ковальова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 109 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8485 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні більшість українських туристичних підприємств працюють у середовищі, що швидко змінюється. Нині розвиток підприємств туристичної сфери гальмують такі чинники як: політична стан країни, економічна нестабільність, високий ризик, нестача фінансових коштів. Така ситуація має потребу в сучасних методах стратегічного менеджменту та застосуванні стратегії забезпечення стійкого економічного розвитку з метою упередження негативного впливу зазначених чинників. Мета роботи полягає в узагальненні теоретичних засад стратегічного менеджменту, аналізі діяльності туристичних підприємств та визначенні напрямів розвитку стратегічного управління з метою підвищення їх конкурентності та стійкості в сучасних ринкових умовах господарювання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
242 Туризм |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічний менеджмент в туристичній індустрії: теорія, реалії та перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
109 |
uk_UA |