ElarK-PNU

Стратегічний менеджмент в туристичній індустрії: теорія, реалії та перспективи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальова, Марія
dc.date.accessioned 2024-11-12T09:12:53Z
dc.date.available 2024-11-12T09:12:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ковальова М. Стратегічний менеджмент в туристичній індустрії: теорія, реалії та перспективи: магістерська роб.: 242 Туризм / Марія Ковальова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8485
dc.description.abstract На сьогодні більшість українських туристичних підприємств працюють у середовищі, що швидко змінюється. Нині розвиток підприємств туристичної сфери гальмують такі чинники як: політична стан країни, економічна нестабільність, високий ризик, нестача фінансових коштів. Така ситуація має потребу в сучасних методах стратегічного менеджменту та застосуванні стратегії забезпечення стійкого економічного розвитку з метою упередження негативного впливу зазначених чинників. Мета роботи полягає в узагальненні теоретичних засад стратегічного менеджменту, аналізі діяльності туристичних підприємств та визначенні напрямів розвитку стратегічного управління з метою підвищення їх конкурентності та стійкості в сучасних ринкових умовах господарювання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 242 Туризм uk_UA
dc.title Стратегічний менеджмент в туристичній індустрії: теорія, реалії та перспективи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 109 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу