Abstract:
Мовленнєві функції у кожної людини відіграють ключову роль і є найважливішими функціями серед всіх. Якщо у дитини виникають порушення мовлення, то це негативно позначається не тільки на розвитку дитини в цілому, але й одночасно ускладнює її спілкування з оточуючими, затримує пізнавальні процеси, звідси у дитини виникають проблеми у формуванні своєї особистості. Дошкільний вік у цьому плані є ідеальним та найсприятливішим періодом для корекційної роботи, оскільки саме правильне мовлення є одним з показників готовності учня до навчання в школі. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати, систематизувати й апробувати зміст логопедичної роботи по корекції артикуляційної моторики у молодших школярів з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.