Abstract:
Формування зв’язного мовлення у молодших школярів є однією із актуальних проблем сучасної освіти, оскільки воно є важливою передумовою становлення особистості та її всебічного розвитку. Добре розвинуте зв’язне мовлення дозволяє ефективно комунікувати з оточуючими, сприяє розвитку логічного та критичного мислення, вміння висловлювати чітко та ґрунтовно власні думки. Важливою умовою якісного оволодіння зв’язним мовленням є повноцінно розвинута пам’ять. Вона є необхідною для втримування інформації та використання її у процесі формування думок та власних висловлювань. Мета дослідження – на підставі вивчення пам’яті у молодших школярів із ЗНМ ІІІ рівня визначити ефективні засоби мнемотехніки, які допоможуть їм засвоїти зв’язні компоненти мовлення.