dc.contributor.author |
Галайда, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-03T08:42:15Z |
|
dc.date.available |
2024-12-03T08:42:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Галайда В. Особистісно-орієнтований підхід у логопедичній роботі з дітьми з загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Галайда. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 107 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8555 |
|
dc.description.abstract |
Віянням сучасної спеціальної педагогіки є особистісно-орієнтований підхід, що реалізується у всіх ланках освітньої системи. Проблема особистісно-орієнтованого підходу до розвитку дітей з порушеннями мови є однією з найважливіших у теорії та практиці логопедії. Складність та багатогранність проблеми особистісного розвитку дітей з порушеннями мови пояснюється зростанням кількості дошкільників з різними формами мовної патології, що негативно впливають на психічний розвиток дитини, її діяльність, поведінку, соціальну адаптацію. Мета дослідження – розробка системи особистісно-орієнтованої корекційно-логопедичної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку, з урахуванням особливостей їхньої комунікативної, пізнавальної, мовної діяльності та особистісної активності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особистісно-орієнтований підхід у логопедичній роботі з дітьми з загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
107 |
uk_UA |