ElarK-PNU

Особистісно-орієнтований підхід у логопедичній роботі з дітьми з загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галайда, Вікторія
dc.date.accessioned 2024-12-03T08:42:15Z
dc.date.available 2024-12-03T08:42:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Галайда В. Особистісно-орієнтований підхід у логопедичній роботі з дітьми з загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Галайда. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8555
dc.description.abstract Віянням сучасної спеціальної педагогіки є особистісно-орієнтований підхід, що реалізується у всіх ланках освітньої системи. Проблема особистісно-орієнтованого підходу до розвитку дітей з порушеннями мови є однією з найважливіших у теорії та практиці логопедії. Складність та багатогранність проблеми особистісного розвитку дітей з порушеннями мови пояснюється зростанням кількості дошкільників з різними формами мовної патології, що негативно впливають на психічний розвиток дитини, її діяльність, поведінку, соціальну адаптацію. Мета дослідження – розробка системи особистісно-орієнтованої корекційно-логопедичної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку, з урахуванням особливостей їхньої комунікативної, пізнавальної, мовної діяльності та особистісної активності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особистісно-орієнтований підхід у логопедичній роботі з дітьми з загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 107 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу