dc.contributor.author |
Луминецький, В’ячеслав |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-03T09:23:57Z |
|
dc.date.available |
2024-12-03T09:23:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Луминецький В. Особливості розвитку самоконтролю у дітей із дисграфією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / В’ячеслав Луминецький. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 69 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8556 |
|
dc.description.abstract |
Основним напрямом логопедичної роботи на рівні початкової загальної освіти виступає вивчення порушень формування письмово-мовленнєвої діяльності у дітей з дисграфією. Значимість завдання удосконалення письмово-мовленнєвої діяльності багато в чому пов’язана з тим, що практики відзначають тенденцію збільшення кількості учнів, які мають порушення писемного мовлення і відчувають труднощі в його формуванні. Мета дослідження – здійснити наукове обґрунтування та визначити особливості розвитку самоконтролю у дітей з дисграфією молодшого шкільного віку, розробити методичні рекомендації щодо диференційованого підходу до розвитку самоконтролю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку самоконтролю у дітей із дисграфією |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
69 |
uk_UA |