Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лукащук, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T12:24:06Z | |
dc.date.available | 2024-12-04T12:24:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лукащук Т. Формування соціально-комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Тетяна Лукащук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8557 | |
dc.description.abstract | Одним із ключових чинників розвитку та навчання дитини з порушеннями мовлення є її успішна взаємодія з оточуючими. Адже від того, наскільки буде залучена дитина з порушеннями мовлення до колективу у дошкільному навчальному закладі, буде залежати встановлення позитивного міжособистісного спілкування таких дітей з однолітками та дорослими. Сприяння соціалізації дитини з тяжкими порушеннями мовлення – це передусім оптимізація її адаптації до нових умов середовища. Мета дослідження полягає у здійсненні наукового обґрунтування і виявленні особливостей та розробки методичних рекомендацій щодо формування соціально-комунікативної взаємодії дітей з порушеннями мовлення в умовах логопедичної групи закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування соціально-комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 69 | uk_UA |