Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Звиногородська, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2024-12-05T08:52:52Z | |
dc.date.available | 2024-12-05T08:52:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Звиногородська В. Співпраця логопеда, вихователя та батьків в процесі корекції дислалії у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Звиногородська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8563 | |
dc.description.abstract | Сім’я та заклад дошкільної освіти – два важливі, тісно взаємопов’язані між собою інститути соціалізації дитини, в яких відбувається становлення і формування повноцінної гармонійної особистості. Особливе значення має співпраця логопеда з вихователями та батьками в процесі навчання, виховання і розвитку дітей з порушеннями мовлення. Успішність корекційно-розвивального навчання насамперед визначається тим, наскільки чітко продумана, організована та реалізована наступність у роботі вчителя-логопеда, вихователів та батьків. Мета дослідження – виявлення впливу взаємодії логопеда, вихователя і батьків при корекції порушень звуковимови у дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Співпраця логопеда, вихователя та батьків в процесі корекції дислалії у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |