ElarK-PNU

Особливості формування мовлення у дошкільників із розладами спектру аутизму за альтернативною методикою «PECS»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Омельянович, Олена
dc.date.accessioned 2024-12-05T10:02:24Z
dc.date.available 2024-12-05T10:02:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Омельянович О. Особливості формування мовлення у дошкільників із розладами спектру аутизму за альтернативною методикою «PECS»: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Олена Омельянович. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8565
dc.description.abstract Важливу роль в соціальній адаптації дітей у сьогоденні відіграє вміле володіння мовленням, тому що мовлення задіяне в процесах розвитку психічної діяльності, фрагментах рухової активності, самостійного здобуття та розподілу отриманого знання, вияву думок та емоцій, образів і переживань. Формування та розвиток мовлення у дитини при наявності розладів спектру аутизму характеризуються специфічними, індивідуальними характеристиками, які підпорядковані необхідністю корекції, починаючи з раннього віку. Мета дослідження – експериментально дослідити особливості формування мовлення у дошкільників з РСА за альтернативною методикою комунікації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування мовлення у дошкільників із розладами спектру аутизму за альтернативною методикою «PECS» uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу