dc.contributor.author |
Босович, Оксана |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-11T07:09:05Z |
|
dc.date.available |
2024-12-11T07:09:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Босович О. Особливості розвитку предметного словника у дошкільників з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Оксана Босович. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8577 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні проблема ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливостями у розвитку входить до кола надзвичайно важливих, оскільки частка типових новонароджених суттєво знижується з кожним роком. Що ж стосується розладів аутичного спектра, то ранні дослідження поширеності аутизму (Lotter, 1966) становили близько 4 осіб на 10000 людей, а станом на теперішній час наводять вже такі дані: 30-60 випадків на 10000 населення (Rutter, 2005). Мета роботи – дослідити особливості розвитку предметного словника у дітей з розладами спектру аутизму та розробити методику розвитку словника у дітей дошкільного віку з РСА. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку предметного словника у дошкільників з розладами спектру аутизму |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
64 |
uk_UA |