dc.contributor.author |
Гринчук, Олеся |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-11T13:29:30Z |
|
dc.date.available |
2024-12-11T13:29:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гринчук О. Формування навичок аудіювання у дітей шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Олеся Гринчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8580 |
|
dc.description.abstract |
Оскільки у дітей з тяжкими порушеннями мовлення порушені всі сторони мовленнєвої діяльності: фонетична, лексична, граматична, у них спостерігаються значні труднощі сприймання та розуміння зверненого мовлення, що позначається на навчальній діяльності й соціалізації зокрема. Формування навичок аудіювання в таких випадках є ключовим елементом для поліпшення комунікативних навичок та розвитку мовлення. Мета дослідження – визначення рівня розвитку навички аудіювання у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення; розробка й апробація методики формування аудіювання у дітей даної категорії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування навичок аудіювання у дітей шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |