Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гринчук, Олеся | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T13:29:30Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T13:29:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гринчук О. Формування навичок аудіювання у дітей шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Олеся Гринчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8580 | |
dc.description.abstract | Оскільки у дітей з тяжкими порушеннями мовлення порушені всі сторони мовленнєвої діяльності: фонетична, лексична, граматична, у них спостерігаються значні труднощі сприймання та розуміння зверненого мовлення, що позначається на навчальній діяльності й соціалізації зокрема. Формування навичок аудіювання в таких випадках є ключовим елементом для поліпшення комунікативних навичок та розвитку мовлення. Мета дослідження – визначення рівня розвитку навички аудіювання у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення; розробка й апробація методики формування аудіювання у дітей даної категорії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування навичок аудіювання у дітей шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |