Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бахмачук, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T13:54:41Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T13:54:41Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бахмачук І. Особливості формування описового зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Бахмачук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8581 | |
dc.description.abstract | Однією з необхідних умов повноцінного розвитку особистості є вміння користуватись у спілкуванні грамотним та виразним мовленням. Крім того, сформоване імпресивне та експресивне мовлення – запорука успішного навчання дитини у школі. Проблема розвитку зв’язного мовлення дошкільників – одна з актуальних проблем як у дошкільній педагогіці загалом, так і у логопедичній практиці. У дітей із ЗНМ відзначаються труднощі у оволодінні навичками зв’язного контекстного мовлення, зумовлені недорозвиненням основних компонентів мовленнєвої системи та несформованістю низки психологічних передумов. Мета дослідження – вивчення стану розвитку та особливостей описового зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ, а також розробка прийомів корекційної роботи, спрямованих на його формування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування описового зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |