dc.contributor.author |
Гичко, Євгенія |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-12T07:12:34Z |
|
dc.date.available |
2024-12-12T07:12:34Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гичко Є. Особливості формування письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Євгенія Гичко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8583 |
|
dc.description.abstract |
Актуальною проблемою сучасної школи є зростання кількості дітей із труднощами під час засвоєння навичок читання і письма, тому що молодші школярі не завжди готові до успішного включення в освітній процес. Разом з труднощами формування навичок писемного мовлення, що виникають через фізіологічну незрілість дитини чи є наслідком її соціальної та педагогічної занедбаності, зростає кількість молодших школярів із порушеннями читання й письма: дислексією, дисграфією. Порушення у дитини процесу реалізації письма може спричинити для неї значні труднощі на етапі шкільного навчання. Тому важливо вчасно виявити передумови дисграфії, що може проявитися у дитини із початком шкільного навчання, якщо не вжити відповідних заходів. Об’єкт дослідження – процес формування письма у молодших школярів. Предмет дослідження – методика формування письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |