dc.contributor.author |
Малецька, Надія |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-12T07:36:35Z |
|
dc.date.available |
2024-12-12T07:36:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Малецька Н. Формування мовленнєвої готовності дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Надія Малецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8584 |
|
dc.description.abstract |
Кардинальні реформи у освітній системі безпосередньо стосуються дошкільної та початкової ланки освіти, зумовивши підвищення значущості проблеми готовності дітей до навчання у закладі загальної середньої освіти. Поряд з цим через оголошену росією війну кількість дітей, які мають порушення мовлення, зростає у геометричній прогресії. Причому зростає кількість дітей з тяжкими порушеннями мовлення різного віку. Мета дослідження – проведення теоретичного аналізу і практичного дослідження особливостей мовленнєвої готовності до навчання у ЗЗСО дітей з тяжкими порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування мовленнєвої готовності дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |