dc.contributor.author |
Висоцька, Василина |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-12T14:30:56Z |
|
dc.date.available |
2024-12-12T14:30:56Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Висоцька В. Логопедичний супровід початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Василина Висоцька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8592 |
|
dc.description.abstract |
Неухильно підвищуються вимоги суспільства до якості надання освітніх послуг, зокрема в початковій ланці середньої освіти. Ця ланка є вкрай важливою з огляду на навчання дітей грамоти, тобто формування у них ключових навчальних компетенцій – письма та читання. Реалізація цих завдань, як і опанування грамоти в цілому, ускладнюється за наявності у дітей порушень психофізичного розвитку. Мета роботи – дослідити особливості логопедичного супроводу початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Логопедичний супровід початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
76 |
uk_UA |