ElarK-PNU

Корекція інтонаційних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бевцик, Альона
dc.date.accessioned 2024-12-13T07:02:59Z
dc.date.available 2024-12-13T07:02:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бевцик А. Корекція інтонаційних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Альона Бевцик. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8593
dc.description.abstract Пріоритетним завданням мовної освіти в Україні є формування базових основ граматично правильного мовлення у дітей дошкільного віку, що постає визначальним фактором для оволодіння знаннями, вміннями та навичками мовнокомунікативної грамотності. Одним із компонентів мовленнєвого спілкування є вміння не лише усно чи письмово висловлювати власну думку, а й здатність за допомогою мовних засобів робити мовлення інтонаційно виразним, емоційно забарвленим і мелодійним. Мета роботи – науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити ефективність комплексної методики формування та корекції порушень інтонаційних компонентів мовлення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Корекція інтонаційних компонентів у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу