Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Столяр, Ірина Іонелівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T07:34:11Z | |
dc.date.available | 2024-12-13T07:34:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Столяр І. І. Методи і прийоми психологічного вивчення дітей з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Іонелівна Столяр. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8594 | |
dc.description.abstract | Останнім часом в українському суспільстві зростає рівень народжуваності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Щороку дефектологи та практикуючі логопеди фіксують вікові зміни параметрів відхилень та перебігу мовленнєвих порушень. Змінюються не лише клінічні прояви конкретних розладів, а й патологія розвитку мовлення та мовлення набуває нових вимірів, а саме у поєднанні з різними порушеннями психофізичного розвитку. Мета роботи – дослідження методів і прийомів психологічного вивчення дітей з мовленнєвими порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Методи і прийоми психологічного вивчення дітей з порушенням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |