ElarK-PNU

Методи і прийоми психологічного вивчення дітей з порушенням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Столяр, Ірина Іонелівна
dc.date.accessioned 2024-12-13T07:34:11Z
dc.date.available 2024-12-13T07:34:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Столяр І. І. Методи і прийоми психологічного вивчення дітей з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Іонелівна Столяр. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8594
dc.description.abstract Останнім часом в українському суспільстві зростає рівень народжуваності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Щороку дефектологи та практикуючі логопеди фіксують вікові зміни параметрів відхилень та перебігу мовленнєвих порушень. Змінюються не лише клінічні прояви конкретних розладів, а й патологія розвитку мовлення та мовлення набуває нових вимірів, а саме у поєднанні з різними порушеннями психофізичного розвитку. Мета роботи – дослідження методів і прийомів психологічного вивчення дітей з мовленнєвими порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Методи і прийоми психологічного вивчення дітей з порушенням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу