Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрусяк, Юлія | |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T07:01:51Z | |
dc.date.available | 2024-12-16T07:01:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Андрусяк Ю. Дослідження первинних лексичних умінь у дітей із системними порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Юлія Андрусяк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8596 | |
dc.description.abstract | З огляду на соціальну та педагогічну значущість, для становлення і розвитку кожної особистості, організації ефективної корекції загального недорозвитку мовлення вивченню рідної мови у системі дошкільної освіти відводиться провідна роль. Адже відомо, що набуті у дошкільному віці якості, пов’язані з мовленням, не тільки забезпечують основу для системного оволодіння знаннями, а й значною мірою формують спрямованість практичної, громадської та професійної діяльності кожної людини. Саме тому своєчасне виявлення і виправлення порушень комунікативних компетенцій у дошкільному віці є важливим завданням сучасної логопедії. Мета роботи – вивчення факторів, які впливають на становлення лексичної складової у дітей дошкільного віку з системними порушеннями мовлення, для визначення оптимальної моделі логопедичного супроводу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Дослідження первинних лексичних умінь у дітей із системними порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |