dc.contributor.author |
Базюк, Ольга |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-16T08:19:25Z |
|
dc.date.available |
2024-12-16T08:19:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Базюк О. Особливості організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ольга Базюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8598 |
|
dc.description.abstract |
Інклюзивне навчання передбачає залучення в освітній процес дітей з різними категоріями освітніх труднощів, серед яких особливу групу складають діти з порушенням слуху та мовлення. Типовим для структури дефекту цих дітей є порушення письма, зокрема акустична дисграфія, що є наслідком несформованості фонематичних процесів. Водночас, акустична дисграфія часто трапляється й у школярів зі збереженим слухом; в цьому випадку вона виникає на фоні парціальних функцій звукосприймання, звукорозрізнення та акустико-артикуляційних узагальнень. Мета роботи – дослідження особливостей організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |