Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Базюк, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T08:19:25Z | |
dc.date.available | 2024-12-16T08:19:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Базюк О. Особливості організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ольга Базюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8598 | |
dc.description.abstract | Інклюзивне навчання передбачає залучення в освітній процес дітей з різними категоріями освітніх труднощів, серед яких особливу групу складають діти з порушенням слуху та мовлення. Типовим для структури дефекту цих дітей є порушення письма, зокрема акустична дисграфія, що є наслідком несформованості фонематичних процесів. Водночас, акустична дисграфія часто трапляється й у школярів зі збереженим слухом; в цьому випадку вона виникає на фоні парціальних функцій звукосприймання, звукорозрізнення та акустико-артикуляційних узагальнень. Мета роботи – дослідження особливостей організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |