ElarK-PNU

Перегляд Кафедра німецької мови по назві

Перегляд Кафедра німецької мови по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Калинюк, Тетяна Василівна ('Апостроф, 2019)
    Метою навчально-методичного посібника є формування й удосконалення міжкультурної комунікативної компетенції, вивчення мовних особливостей національних варіантів німецької мови та її територіальних діалектів, формування ...
  • Боднарчук, Тетяна Вікторівна (ТОВ «Друкарня Рута», 2019)
    У навчальному посібнику зроблено спробу проаналізувати трактування основних понять теми «Мовленнєвий етикет», особливості вербальних та невербальних засобів комунікації у соціокультурному аспекті. Наведено різноманітні ...
  • Казимір, Валентина Олександрівна; Яремчук, Інна Михайлівна (Апостроф, 2018)
    Навчально-методичний посібник розроблено на допомогу студентам класичного університету денної та заочної форм навчання, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник містить текcти лекцій та додаткову інформацію ...
  • Зданюк, Тетяна Вікторівна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2020)
    Навчальний посібник укладено для студентів-філологів як основний навчальний ̆матеріал при вивченні освітнього компоненту «Теорія і практика перекладу», а також як допоміжний ̆навчальний матеріал для освітніх компонентів ...
  • Зданюк, Тетяна Вікторівна; Казимір, Валентина Олександрівна (ТОВ «Друкарня Рута», 2018)
    Навчально-методичний посібник з німецької мови містить лексичний матеріал, який сприятиме формуванню комунікативної компетенції, розвитку мовленнєвих навичок та умінь. Він складається з шести розділів, які послідовно ...
  • Казимір, Валентина Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    У статті розглядаються проблеми нинішнього стану німецької мови, мовної ситуації, національної свідомості та мовної політики в сучасній Німеччині.
  • Казимір, Валентина Олександрівна (Абетка, 2012)
    В парадигмі когнітивної лінгвістики, метафора розглядається як одна із форм концептуалізації реалій навколишнього світу, як результат когнітивного процесу, на основі якого формуються і виражаються нові поняття, а концептуальна ...
  • Боднарчук, Тетяна Вікторівна; Шмирко, Олена Сергіївна; Крецька, Юлія Анатоліївна (ФОП Гордукова І.Є., 2021)
    Посібник розкриває особливості проходження виробничої педагогічної практики здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (німецька), містить методичні рекомендації, ...
  • Шмирко, Олена Сергіївна; Калинюк, Тетяна Василівна; Боднарчук, Тетяна Вікторівна; Крецька, Юлія Анатоліївна (ФОП Гордукова І.Є., 2021)
    Посібник містить завдання і методичні рекомендації до організації та проведення навчальної ознайомлювальної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова ...
  • Гавловська, Тетяна Анатоліївна (Абетка, 2012)
    В статті зроблена спроба перепрочитання вершинного твору Т.Фонтане «Еффі Бріст» як зразка реалістичної прози межі ХІХ-ХХ ст. Автор підкреслює наявність кодів епохи fin de siècle в романі. Наголошується на мотивах моря, ...
  • Фоміна, Галина Віталіївна; Нямцу, Анатолій Євгенович (Рута, 2009)
    У монографії аналізуються закономірності функціонування легендарно-міфологічної традиції у сучасній драматургії. Розглядаються домінантні характеристики інтегральних художніх моделей у контексті світової літератури, в першу ...
  • Фоміна, Галина Віталіївна (Абетка, 2012)
    У статті розглядаються особливості інтерпретації традиційних образів та сюжетів у п’єсі П. Хакса. Аналізуються тенденції трансформації міфологічної Пандори. Досліджується співвідношення ідеалу та дійсності, а також мистецьке ...
  • Калинюк, Тетяна Василівна (2012)
    Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Хмельницький національний університет, Міністерство освіти і науки, ...
  • Калинюк, Тетяна Василівна; Боднарчук, Тетяна Вікторівна (ФОП Гордукова І.Є., 2021)
    Посібник містить наскрізну програму, завдання і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література ...
  • Гавловська, Тетяна Анатоліївна (Аксіома, 2010)
    У статті аналізується типологія заголовків романів й оповідань Теодора Фонтане; проводиться аналіз поетики та символіки заголовків. Стверджується, що назва твору для автора виступає не лише елементом номінації, а реалізує ...
  • Казимір, Валентина Олександрівна (Аксіома, 2010)
    В рамках порушеної в даній статті проблематики та отриманих результатів можна намітити перспективу подальших досліджень. Пізнання людиною навколишнього світу та вдосконалення суспільства є безперервним процесом, у ході ...
  • Крецька, Юлія Анатоліївна (ФОП Гордукова І.Є., 2020)
    Навчальний посібник містить короткий курс лекцій з теоретичної граматики німецької мови з морфології і синтаксису, призначений для студентів-германістів, які вивчають німецьку мову як основну іноземну. Матеріали посібника ...
  • Крецька, Юлія Анатоліївна; Боднарчук, Тетяна Вікторівна (ФОП Гордукова І. Є., 2021)
    Навчально-методичний посібник містить курс лекцій, плани практичних занять та матеріали для самостійного опрацювання з теоретичного курсу німецької мови, а також тести, які дозволять студентам перевірити рівень засвоєння ...
  • Крецька, Юлія Анатоліївна (ФОП Гордукова І.Є., 2020)
    Пропонований навчально-методичний посібник призначений для студентів-заочників факультетів іноземної філології закладів вищої освіти, які вивчають німецьку мову як другу іноземну. Містить короткий курс лекцій з основних ...
  • Шмирко, Олена Сергіївна (2013)
    В статье рассмотрены основные профессионально значимые личностные качества будущих учителей иностранного языка как стержневой блок их профессионального развития. Раскрыты особенности процесса формирования этих свойств как ...