dc.contributor.author |
Гоголь, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-17T11:53:14Z |
|
dc.date.available |
2024-12-17T11:53:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гоголь Л. Використання інноваційних технологій у процесі формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Людмила Гоголь. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8600 |
|
dc.description.abstract |
Інноваційні педагогічні технології є ефективним способом організації на сучасному рівні навчально-виховного процесу. Вони є певною схемою чи системою дій вчителя та учня з порушеннями мовлення, орієнтуючись на яку, ми можемо досягти конкретної мети. Використання інноваційних технологій сприяє не тільки особистісному розвитку учнів з порушеннями мовлення, а й формуванню у них лексики. Новий підхід у навчанні не лише активізує дітей з порушеннями мовлення до роботи, а й формує прагнення пізнати невідоме. Мета роботи – розробити та апробувати методику формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення з використанням інноваційних технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Використання інноваційних технологій у процесі формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
99 |
uk_UA |