Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гоголь, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T11:53:14Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T11:53:14Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гоголь Л. Використання інноваційних технологій у процесі формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Людмила Гоголь. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8600 | |
dc.description.abstract | Інноваційні педагогічні технології є ефективним способом організації на сучасному рівні навчально-виховного процесу. Вони є певною схемою чи системою дій вчителя та учня з порушеннями мовлення, орієнтуючись на яку, ми можемо досягти конкретної мети. Використання інноваційних технологій сприяє не тільки особистісному розвитку учнів з порушеннями мовлення, а й формуванню у них лексики. Новий підхід у навчанні не лише активізує дітей з порушеннями мовлення до роботи, а й формує прагнення пізнати невідоме. Мета роботи – розробити та апробувати методику формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення з використанням інноваційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Використання інноваційних технологій у процесі формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 99 | uk_UA |