Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ващак, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T12:35:46Z | |
dc.date.available | 2024-12-19T12:35:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ващак К. Формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Катерина Ващак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8606 | |
dc.description.abstract | Стан розвитку мовлення відіграє надвагоме значення у формуванні психічної, навчальної діяльності дитини, її соціальної адаптації. Недостатнє засвоєння мовних засобів та мовленнєвих навичок суттєво знижують можливості самостійного розвитку мовленнєвої системи. Тому розвиток зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку є одним із найважливіших завдань, що визначає їх подальшу навчальну успішність. Мета роботи – розкрити особливості формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |