Abstract:
Лексика має велике значення в освоєнні рідної мови як засобу спілкування. Вона має, формує і передає знання про будь-які предмети, явища, їх якості та дії. При порушенні лексичної категорії у дитини виникають труднощі зі спілкуванням, пізнавальною діяльністю, інтелектуальним, розумовим і соціальним розвитком. Актуальність проблеми з розвитку лексико-семантичного рівня мовлення у дітей з порушеннями мовлення в старшому дошкільному віці полягає в тому, що несформованість словникового запасу уповільнює та обмежує мовленнєвий і загальний розвиток дитини. Мета роботи – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвиткову методику з використанням засобів ізотерапії, спрямовану на формування лексико-семантичного рівня мовлення в дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.