Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Цемко, Андріана | |
dc.date.accessioned | 2024-12-24T08:35:58Z | |
dc.date.available | 2024-12-24T08:35:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Цемко А. Формування лексико-семантичного рівня мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ізотерапії: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Андріана Цемко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8611 | |
dc.description.abstract | Лексика має велике значення в освоєнні рідної мови як засобу спілкування. Вона має, формує і передає знання про будь-які предмети, явища, їх якості та дії. При порушенні лексичної категорії у дитини виникають труднощі зі спілкуванням, пізнавальною діяльністю, інтелектуальним, розумовим і соціальним розвитком. Актуальність проблеми з розвитку лексико-семантичного рівня мовлення у дітей з порушеннями мовлення в старшому дошкільному віці полягає в тому, що несформованість словникового запасу уповільнює та обмежує мовленнєвий і загальний розвиток дитини. Мета роботи – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвиткову методику з використанням засобів ізотерапії, спрямовану на формування лексико-семантичного рівня мовлення в дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування лексико-семантичного рівня мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ізотерапії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 96 | uk_UA |