Репозиторий Dspace

Формування прикметникової лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чикида, Світлана
dc.date.accessioned 2024-12-24T09:07:57Z
dc.date.available 2024-12-24T09:07:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чикида С. Формування прикметникової лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Світлана Чикида. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8612
dc.description.abstract Згідно вимог спеціальної освіти необхідність оволодіння сучасною українською мовою обумовлює потребу в розробленні та вдосконаленні методик освітнього процесу, які сприятимуть якісному опануванню програмовим матеріалом. Ефективний поштовх нових технік і прийомів вивчення мовного матеріалу не обмежується механічним запам’ятовуванням, а потребує інноваційних технологій вивчення та закріплення матеріалу. Одне з основних завдань методичного забезпечення вивчення української мови у закладі початкової освіти – підготовка молодших школярів до оволодіння прикметниковою лексикою, яка є основою оволодіння шкільною програмою з української мови. Мета роботи – емпірично дослідити особливості розвитку прикметникової лексики у молодших школярів із порушеннями мовлення, розробити та науково обґрунтувати систему педагогічної роботи з розвитку лексичної сторони мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування прикметникової лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 97 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись