Abstract:
До порушень темпоритмічної сторони мовлення належать заїкання, брадилалія й тахілалія. У загальній проблемі заїкання особливе місце посідає дошкільний вік. У дошкільному віці легше долаються недоліки розвитку і найбільш результативно може проводитися логопедична робота, що охоплює всі компоненти мовленнєвої системи. Прогноз відносно брадилалії більш позитивний, чим раніше вона буде виявлена й чим раніше розпочнеться комплексна дія. У тих випадках, коли брадилалія є синдромом соматичного, неврологічного або психічного захворювання, прогноз залежить від успішності лікування основного захворювання. Ефективність подолання тахілалії залежить від розумового розвитку і поведінки дитини, співпраці з лікарем та логопедом. Мета дослідження – виявити особливості порушень темпоритмічної сторони мовлення у дошкільників із заїканням, розробити (дібрати) та апробувати прийоми корекційної роботи з подолання вказаних порушень.