Короткий опис(реферат):
На сьогодні проблема ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливостями у розвитку входить до кола надзвичайно важливих, оскільки частка «здорових» новонароджених суттєво знижується з кожним роком. Діти з розладами спектру аутизму мають значні труднощі у застосуванні жестів, що мають символьне значення, та не намагаються компенсувати брак вербального мовлення використанням інших модальностей, таких як жести, натомість користуються найпростішими контактними жестами (тягти, штовхати, маніпулювати рукою дорослого) чи можуть вдаватися до неприйнятної проблемної поведінки, що задовольняє ті ж комунікативні потреби. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність формування жесту у дітей з розладами спектру аутизму.