Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Крива, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-07T07:58:55Z | |
dc.date.available | 2025-01-07T07:58:55Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Крива Т. Формування фонетичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Тетяна Крива. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8633 | |
dc.description.abstract | Надзвичайно важливою проблемою для дітей з дислалією є формування фонетико-фонематичної складової мовлення, оскільки це має важливе значення для психічного розвитку дошкільників, формування їх пізнавальної діяльності та здатності до понятійного мислення. Крім того, повноцінний розвиток звуковимови є необхідною умовою розширення уявлення дітей про навколишній світ та побудови нормальних соціальних контактів, що безпосередньо впливає на адаптацію дитини до будь-яких нових умов. Мета роботи – теоретично вивчити та практично обґрунтувати особливості корекції фонетичної складової мовлення у дітей з дислалією за допомогою дидактичної гри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування фонетичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 94 | uk_UA |