dc.contributor.author |
Крицак, Вікторія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-08T11:23:17Z |
|
dc.date.available |
2025-01-08T11:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Крицак В. В. Подолання тривожності та агресивності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Володимирівна Крицак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8638 |
|
dc.description.abstract |
В епоху кризи та соціальних змін, при швидкому ритмі повсякденного життя люди поводяться та почуваються по-різному. Але найбільш беззахисними й безпомічними є діти. На даний момент у дошкільних закладах освіти все більше і більше зростає процент тривожних та агресивних дітей. Водночас проблема тривожності та агресивності дітей із порушенням мовленнєвого розвитку в даний час недостатньо вивчена. У сучасних теоретичних доробках більша увага приділяється питанню дослідницької, пізнавальної та діяльнісної сфери, ніж емоційно-вольової. Мета роботи – виявити особливості подолання тривожності й агресивності у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Подолання тривожності та агресивності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
99 |
uk_UA |