Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Крицак, Вікторія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-08T11:23:17Z | |
dc.date.available | 2025-01-08T11:23:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Крицак В. В. Подолання тривожності та агресивності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Володимирівна Крицак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8638 | |
dc.description.abstract | В епоху кризи та соціальних змін, при швидкому ритмі повсякденного життя люди поводяться та почуваються по-різному. Але найбільш беззахисними й безпомічними є діти. На даний момент у дошкільних закладах освіти все більше і більше зростає процент тривожних та агресивних дітей. Водночас проблема тривожності та агресивності дітей із порушенням мовленнєвого розвитку в даний час недостатньо вивчена. У сучасних теоретичних доробках більша увага приділяється питанню дослідницької, пізнавальної та діяльнісної сфери, ніж емоційно-вольової. Мета роботи – виявити особливості подолання тривожності й агресивності у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Подолання тривожності та агресивності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 99 | uk_UA |