ElarK-PNU

Подолання тривожності та агресивності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крицак, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-01-08T11:23:17Z
dc.date.available 2025-01-08T11:23:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Крицак В. В. Подолання тривожності та агресивності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Володимирівна Крицак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8638
dc.description.abstract В епоху кризи та соціальних змін, при швидкому ритмі повсякденного життя люди поводяться та почуваються по-різному. Але найбільш беззахисними й безпомічними є діти. На даний момент у дошкільних закладах освіти все більше і більше зростає процент тривожних та агресивних дітей. Водночас проблема тривожності та агресивності дітей із порушенням мовленнєвого розвитку в даний час недостатньо вивчена. У сучасних теоретичних доробках більша увага приділяється питанню дослідницької, пізнавальної та діяльнісної сфери, ніж емоційно-вольової. Мета роботи – виявити особливості подолання тривожності й агресивності у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Подолання тривожності та агресивності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу