Короткий опис(реферат):
З кожним роком дітей з порушеннями мовлення стає все більше. Одним із поширених порушень мовлення, особливо серед дітей дошкільного віку, є сигматизм. Проте, незважаючи на кількість досліджень цієї проблематики, переважна їх частка стосується теоретичної складової. Часто значна частина інформації зосереджується на найпоширеніших видах сигматизму, майже не зачіпаючи решту. Водночас практичних досліджень про те, як проходить процес корекції, як він може проходити при різних мовленнєвих порушеннях (дислалія, дизартрія, ринолалія) або як його організувати у роботі з різними віковими категоріями майже не спостерігається. Мета роботи – теоретично проаналізувати та практично дослідити особливості корекції міжзубного сигматизму при фонетичних порушеннях у дітей дошкільного віку.