Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Максімова, Софія | |
dc.date.accessioned | 2025-01-09T12:32:12Z | |
dc.date.available | 2025-01-09T12:32:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Максімова С. Організація логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Софія Максімова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8642 | |
dc.description.abstract | Для багатьох дітей з особливими освітніми потребами характерне порушення мовлення. Проблема порушень мовлення у школярів – одна з найважливіших для сучасних закладів загальної середньої освіти, оскільки мовленнєва діяльність є провідним засобом отримання знань учнями. Складнощі, які виникають під час навчання таких дітей, стають причиною зниження результативності навчального процесу, створюють психологічну напругу, негативне їх відношення до навчального процесу. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та практично перевірити особливості організації і змісту системи логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Організація логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |