ElarK-PNU

Організація логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максімова, Софія
dc.date.accessioned 2025-01-09T12:32:12Z
dc.date.available 2025-01-09T12:32:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Максімова С. Організація логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Софія Максімова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8642
dc.description.abstract Для багатьох дітей з особливими освітніми потребами характерне порушення мовлення. Проблема порушень мовлення у школярів – одна з найважливіших для сучасних закладів загальної середньої освіти, оскільки мовленнєва діяльність є провідним засобом отримання знань учнями. Складнощі, які виникають під час навчання таких дітей, стають причиною зниження результативності навчального процесу, створюють психологічну напругу, негативне їх відношення до навчального процесу. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та практично перевірити особливості організації і змісту системи логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Організація логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу