Короткий опис(реферат):
Навчально-методичний посібник підготовлено для додаткового методичного забезпечення вибіркових освітніх компонентів професійної підготовки здобувачів вищої освіти «Рекламна діяльність підприємств туризму та гостинності», «Туристичний брендинг та іміджмейкерство», «MICE-туризм та бізнес-комунікації». Його зміст відповідає освітньопрофесійній програмам «Туризм» першого (бакалавського) і «Туристичний бізнес та індустрія гостнності» другого (магістерського) рівнів вищої освіти, а також може бути використаний під час викладання дисциплін, які містять представлені в посібнику теми, за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа». Посібник охоплює інформаційні матеріали до 12 тем, окремі з яких розглядаються у зазначених освітніх компонентах, підбірку питань для самостійного опрацювання, тестових завдань, тем для інформаційних повідомлень глосарій.