dc.contributor.author |
Бидюк, Ольга Борисівна |
|
dc.contributor.author |
Ватаманюк, Галина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-13T09:29:05Z |
|
dc.date.available |
2025-01-13T09:29:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Бидюк О Б., Ватаманюк Г. П. Інтегроване навчання як засіб пізнавального розвитку дошкільників. The XII International Scientific and Practical Conference «Innovations in modern education: European and global context», November 25-27, 2024, Krakow, Poland. С. 171-175. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8648 |
|
dc.description.abstract |
Серед педагогічних інновацій, які активно використовуються в світовій педагогічній практиці з метою розвитку різних аспектів дитячого буття, найпопулярнішою є інтегрована технологія, спрямована на формування в дітей цілісної картини світу, здатності людини до системного мислення при розв'язанні теоретичних і практичних завдань, оскільки предметна роз'єднаність є однією із причин фрагментарності світогляду випускника закладу дошкільної освіти (ЗДО). Перехід до інтегрованого освітнього процесу є нагальною потребою сьогодення, що обумовлено модернізацією дошкільної освіти та психофізіологічними особливостями сучасних дошкільників, їхніми соціокультурними запитами. Інтеграція знань розвиває процес пізнання світу і готує дитину для подальшого практичного контакту з ним. Тому важливо в свідомості дітей сформувати цілісну картину оточення, а не відокремлені навчально-предметні знання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
European Conference |
en |
dc.title |
Інтегроване навчання як засіб пізнавального розвитку дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |